Л. Ніколюк. Програма «Творчий учитель» | Завуч | 2 (476) | січень | 2012 |
Г. Жученко. Система використання інноваційних технологій | Завуч | 3 (477) | лютий | 2012 |
В. Гаврон. Перспективний педагогічний досвід | Завуч | 3 (477) | лютий | 2012 |
Н. Шкель. План роботи над науково-методичною проблемою. | Завуч | 4 (478) | лютий | 2012 |
Л. Голуб, Н. Синятовська. Шкільний методичний кабінет | Завуч | 4 (478) | лютий | 2012 |
С. Баранова. Експериментальна діяльність у навчальному закладі | Завуч | 5 (479) | березень | 2012 |
Т. Козлик. Професіоналізм учителя | Завуч | 6 (480) | березень | 2012 |
Сучасні технології навчання | Завуч | 7 (481) | квітень | 2012 |
Система роботи з обдарованими дітьми | Завуч | 7 (481) | квітень | 2012 |
Т. Козлик. Сучасні педагогічні технології в сільській школі | Завуч | 8 (482) | квітень | 2012 |
Л. Любченко. Психолого-педагогічний семінар | Завуч | 9 (483) | травень | 2012 |
Л. Ніколюк. Від курсів – до курсів. Про ефективну роботу педагога в між курсовий період | Завуч | 9 (483) | травень | 2012 |
І. Павлюк. Самоосвіта вчителя. Практичні поради | Завуч | 9 (483) | травень | 2012 |
Здоров’язбережена організація навчального процесу | Завуч | 9 (483) | травень | 2012 |
П’ять принципів педагогічної техніки | Завуч | 9 (483) | травень | 2012 |
Технологія педагогічного супроводу учнів в освітньому процесі. Досвід російських колег | Завуч | 10 (484) | травень | 2012 |
Школа перспективного педагогічного досвіду | Завуч | 10 (484) | травень | 2012 |
Форми й методи урочної та позаурочної роботи з біології в класах природничого профілю | Завуч | 10 (484) | травень | 2012 |
Г. Кучерова. Проектна технологія як інноваційний ресурс удосконалення науково-методичної роботи | Завуч | 13 (487) | липень | 2012 |
Г. Пелешок. Метод проектів у методичній роботі | Завуч | 13 (487) | липень | 2012 |
Адаптація молодого педагога без проблем | Завуч | 14 (488) | липень | 2012 |
Орієнтовні матеріали для проведення занять | Завуч | 14 (488) | липень | 2012 |
Алгоритм дій щодо підготовки до уроку | Завуч | 14 (488) | липень | 2012 |
Орієнтований зміст розділів поурочного плану | Завуч | 14 (488) | липень | 2012 |
Л. Пасечнікова. Педагогічна модель успішної особистості. Опис інноваційної технології | Завуч | 16 (488) | серпень | 2012 |
Сучасні навчальні інформаційні ресурси | Відкритий урок | 2 (194) | лютий | 2011 |
Порт фоліо як система роботи вчителя й учня | Відкритий урок | 3 (195) | березень | 2011 |
ІК-технології в діяльності педагога | Відкритий урок | 3 (195) | березень | 2011 |
Використовуємо програмний засіб «Netop school» | Відкритий урок | 4 (196) | квітень | 2011 |
Електронний журнал у школі | Відкритий урок | 5 (197) | травень | 2011 |
Новітні методи навчання іноземних мов | Відкритий урок | 5 (197) | травень | 2011 |
Біоадекватна технологія розвитку творчого мислення | Відкритий урок | 6 (198) | червень | 2011 |
Кооперативні технології навчання та викладання | Відкритий урок | 7-8 (199-200) | липень-серпень | 2011 |
Проектируем компьютерный урок | Відкритий урок | 9 (201) | вересень | 2011 |
ППД: технологічний аспект | Відкритий урок | 10 (202) | жовтень | 2011 |
Болотіна О. Технологія особистісно зорієнтованої освіти | Відкритий урок | 11 (203) | листопад | 2011 |
Малик Н. Супровід самореалізації особистості вчителя | Відкритий урок | 12 (204) | грудень | 2011 |
Водяницька І. Випереджальна освіта школи сталого розвитку | Відкритий урок | 1 (205) | січень | 2012 |
Бень Н. Компетентність і компетенції в результатах | Відкритий урок | 2 (206) | лютий | 2012 |
Ільніцька Л. ІКТ з метою формування профільних компетентностей | Відкритий урок | 3 (207) | березень | 2012 |
Смоляга Л. Коррекционно-воспитательная работа | Відкритий урок | 4 (208) | квітень | 2012 |
Гончаренко Л., Костенко О. ІКТ та підвищення якості навчання | Відкритий урок | 5 (209) | травень | 2012 |
Левчук М. Smart-технології та комп’ютерне моделювання | Відкритий урок | 6 (210) | червень | 2012 |
Баглай Володимир. Інноваційні технології у фаховій підготовці майбутніх залізничників | Професійно-технічна освіта | 2 (51) | квітень-травень-червень | 2011 |
Інформаційні технології в освіті, науці і техниці (ІТОНТ-2010) | Комп’ютер у школі та сім’ї | 1 (81) | січень | 2010 |
Ляшенко Б.М. Проблеми шкільної інформатики та шляхи їх подолання | Комп’ютер у школі та сім’ї | 2 (82) | лютий | 2010 |
Мадзігон В.М., Лапінський В.В. Сучасне навчальне середовище і електронна педагогіка | Комп’ютер у школі та сім’ї | 3 (83) | березень | 2010 |
Зеленяк О.П. Сучасна шкільна інформатика: чи є вона такою? | Комп’ютер у школі та сім’ї | 5 (85) | травень | 2010 |
Кузнецова І.В. Розвиток пізнавального інтересу і творчої активності учнів | Комп’ютер у школі та сім’ї | 1 (89) | січень | 2011 |
Шолом Г.І. Прийоми розвитку критичного мислення старшокласників на уроках інформатики | Комп’ютер у школі та сім’ї | 2 (90) | лютий | 2011 |
Кузьмінська О.Г., Михайлова Н.В. Дистанційні технології навчання в системі неперервної освіти | Комп’ютер у школі та сім’ї | 2 (90) | лютий | 2011 |
Муковіз О.П. Викладання «Інформаційних технологій навчання» у системі дистанційної освіти Moodle | Комп’ютер у школі та сім’ї | 3 (91) | травень | 2011 |
Цибулько М.М. Об’єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати | Комп’ютер у школі та сім’ї | 4 (92) | липень | 2011 |
Тюрікова О.Д. Технології дистанційного навчання: теоретичні підходи й практичне застосування | Комп’ютер у школі та сім’ї | 5 (93) | вересень | 2011 |
Скрипка В.Г. Технологія проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування | Комп’ютер у школі та сім’ї | 5 (93) | вересень | 2011 |
Киричков Я.В. Технології спільної роботи з документами | Комп’ютер у школі та сім’ї | 7 (95) | листопад | 2011 |
Оксана Тимчук. Мета як показник цілісності | ПрофтехОсвіта | 1 (25) | січень | 2011 |
Юлія Куценко. Інновації в діяльності педагогів-агрврників Луганщини | ПрофтехОсвіта | 1 (25) | січень | 2011 |
Галина Кравчук. Шлях до підвищення компетенції випускника | ПрофтехОсвіта | 2 (26) | лютий | 2011 |
Ірина Абраменко. Особливості підготовки майстрів виробничого навчання | ПрофтехОсвіта | 3 (27) | березень | 2011 |
Борис Алєв. Підготовка та проведення батьківських зборів. Методичні рекомендації | ПрофтехОсвіта | 4 (28) | квітень | 2011 |
Олена Каленик. Методику в дію. Використання активних форм і методів навчання у навчально-виробничому процесі ПТНЗ | ПрофтехОсвіта | 5 (29) | травень | 2011 |
Леонід Волковський. Комбінування теорії та практики. Використання інтерактивних форм навчання | ПрофтехОсвіта | 8 (32) | серпень | 2011 |
Ірина Синчук. Реалазація особистісно орієнтованої моделі навчання | ПрофтехОсвіта | 11 (35) | листопад | 2011 |
марина Бєлова. Проектні технології у навчальному процесі ПТНЗ | ПрофтехОсвіта | 4 (40) | квітень | 2012 |
Вікторія Дороз. Навчання української мови у процесі формування готовності до міжетнічної комунікації | Дивослово | 7 (640) | липень | 2010 |
Оксана Гаврилюк. Українська література в контексті розвитку суспільства другої половини XIX століття | Дивослово | 8 (641) | серпень | 2010 |
Анатолій Басоля. Як читати постмодерну поезію | Дивослово | 9 (642) | вересень | 2010 |
Нінель Борецька. Мовленнєва робота на уроках рідної мови | Дивослово | 10 (643) | жовтень | 2010 |
Галина Могильницькі. Розрізняймо порівняння, порівняльні звороти і підрядні речення з порівняльним змістом | Дивослово | 11 (644) | листопад | 2010 |
Валентина Луценко. Метод проектів як форма інноваційного навчання рідної мови | Дивослово | 12 (645) | грудень | 2010 |
Юлія Романенко. Стилістичні можливості синовії | Дивослово | 2 (647) | лютий | 2011 |
Анатолій Басоля, Тарас Басоля. Олександр Іранець – ліричний… іронічний | Дивослово | 3 (648) | березень | 2011 |
Василь Шуляр. Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання | Дивослово | 9 (654) | вересень | 2011 |
Людмила Мозкова. Літературно-гендерна наочність як чинник формування гендерно-літературної компетентності старшокласників | Дивослово | 11 (656) | листопад | 2011 |
Ганна Токань. Навчання української літератури: розвивати не втрачаючи | Дивослово | 12 (657) | грудень | 2011 |
Валентина Бабак. Дивосвіт Марії Приймаченко | Дивослово | 6 (663) | червень | 2012 |
Проекти з фізики як форма активізації пізнавальної діяльності учнів | Фізика | 5 (485) | березень | 2012 |
Модель уроку з елементами дистанційного навчання | Фізика | 9 (489) | травень | 2012 |
Дистанційна підтримка та мультимедійні технології у навчанні фізики й природознавства | Фізика | 10 (490) | травень | 2012 |
Етилен і ацетилен. Методична розробка уроку, 9-й клас | Хімія | 3 (651) | січень | 2011 |
Гліцерин. Розробка уроку, 9-й клас | Хімія | 9 (657) | березень | 2011 |
Оксиген. Кисень. Розробка уроку, 7-й клас | Хімія | 10 (658) | квітень | 2011 |
Ферум. Залізо. Розробка циклу уроків, 7-й клас | Хімія | 11 (659) | квітень | 2011 |
Проектна технологія. Організація пошуково-дослідної роботи з хімії в умовах сільської школи | Хімія | 12 (660) | квітень | 2011 |
педагогічні інновації на уроках хімії. Опис досвіду | Хімія | 15 (663) | травень | 2011 |
Органічні сполуки. Розробки уроків, 11-й клас (академічний рівень) | Хімія | 16 (700) | серпень | 2012 |
Лариса Журавльова, Тетяна проценко. Навчальна програма інтегрованого курсу «Прикладна інформатика», 1-4 класи | Інформатика | 11 (635) | червень | 2012 |
Майоренко Т.М. З досвіду формування та розвитку економічного мислення студентів | Економіка | 2 (75) | лютий | 2011 |
Лукіна А.Ю. Концепція економічного виховання в профільних навчальних закладах | Економіка | 5 (78) | травень | 2011 |
Белецька С.Г. Мотивація як одна з умов формування економічної компетентності вчителів | Економіка | 6 (79) | червень | 2011 |
Калошин В.Ф.Стратегії й тактики досягнення успіху в навчальному процесі | Економіка | 1 (86) | січень | 2012 |
Калошин В.Ф., Гоменюк Д.В. Методичні рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя | Економіка | 3 (88) | березень | 2012 |
Філончук З.В. Програма курсу за вибором «Кластерна економіка» | Економіка | 6 (91) | червень | 2012 |
Варецька О.В. Тренінг як форма підготовки вчителів початкових класів до духовно-економічного виховання молодших школярів | Економіка | 8 (93) | серпень | 2012 |
Чипиленко Н.в. Роль навчально-методичного комплексу в процесі створення професійного іміджу майбутніх економістів | Економіка | 9 (94) | вересень | 2012 |
Ігрові завдання як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення біології | Біологія | 7 (691) | квітень | 2012 |
Галина Овчаренко. Розвиток творчого потенціалу учнів у позакласній роботі з екології | Екологія | 8 (692) | квітень | 2012 |
Сучасний стан та перспективи збереження степових ділянок роменщини. Екологічний проект | Екологія | 12 (696) | червень | 2012 |
Екологічні проблеми України. Науково-пізнавальна конференція для учнів 9 - 11-х класів | Біологія | 14 (698) | липень | 2012 |
Руднєва С. ІТ-технології | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Шараєвська Н.,Кульчейко Організація інноваційної діяльності | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Охременко Н. Нетрадиційні педради | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Желем Х, Національне виховання на уроках | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Каламбет Ю, Медіонавчання та пізнавальні інтереси | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Акулова Як допомогти слабо встигаючому учню | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Харчук Упровадження інноваційних технологій | Відкритий урок | 6 | Червень | 2013 |
Канюк Авторська технологія розвиткового навчання | Відкритий урок | 5 | травень | 2013 |
Микитенко Т. Модель проведення навчальної практики | Відкритий урок | 5 | травень | 2013 |
Вишневецький О. Тренінги розвитку творчого потенціалу вчителя | Відкритий урок | 5 | травень | 2013 |
Черепанова Л. Дієві форми методичної роботи | Відкритий урок | 5 | травень | 2013 |
Орлова О. Використовую ІТ-технології | Відкритий урок | 5 | травень | 2013 |
Кошельнікова Л. Інноваційні форми методичної роботи | Відкритий урок | 5 | травень | 2013 |
Ковальвова Н. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій | Відкритий урок | 4 | квітень | 2013 |
Стьопіна Н.,Андросова Г. Інноваційна діяльність сучасного вчителя | Відкритий урок | 4 | квітень | 2013 |
Єрьоменко В. Запровадження елементів технології | Відкритий урок | 4 | квітень | 2013 |
Черткова С. ІТ і контроль навчальних досягнень учнів | Відкритий урок | 4 | квітень | 2013 |
Шебаніц В. Традиційні та інноваційні методи | Відкритий урок | 3 | березень | 2013 |
Киях З. Рейтингова система оцінювання роботи | Відкритий урок | 3 | березень | 2013 |
Шишкіна Л. Як підготувати відкритий урок | Відкритий урок | 2 | лютий | 2013 |
Галаган І. Передові освітні технології світу | Відкритий урок | 2 | лютий | 2013 |
Козачнко Г. Планування виховної роботи на навчальний рік | Відкритий урок | 2 | лютий | 2013 |
Хінціцька Н. Інтегроване навчання та міжпредметні зв’язки | Відкритий урок | 2 | лютий | 2013 |
Бочковий Є. Майстерня професійного самовдосконалення | Відкритий урок | 2 | лютий | 2013 |
Шишкіна Л. Як підготувати відкритий урок | Відкритий урок | 1 | січень | 2013 |
Юр’єва Ю.Ділова гра як технологія самовиховання | Відкритий урок | 1 | січень | 2013 |