|
Атестація педагогічних працівників
Атестація педагогічних працівників — це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.
Атестація педагогічних працівників навчальних та інших закладів є обов’язковою.
Атестація може бути черговою або позачерговою.
Алгоритм роботи атестаційної комісії у період атестації педагогічних працівників
Етапи роботи |
Терміни виконання |
І. Підготовчий етап |
Вивчення документів, що представлені педагогічним працівником, який атестується. |
жовтень |
Узгодження термінів проведення експертизи з педагогічним працівником, який атестується |
жовтень |
ІІ. Етап вивчення педагогічної діяльності працівників |
Експертиза професійної діяльності педагогічного працівника, який атестується:
- відвідування уроків;
- відвідування позаурочних заходів;
- аналіз виконання навчальних програм, тощо.
|
листопад – березень |
Експертиза результативності педагогічної діяльності працівника, який атестується:
- діагностика рівня навчальних досягнень учнів (результати «зрізів знань», контрольних робіт, моніторингів тощо);
- аналіз динаміки рівня навчальних досягнень учнів у між атестаційний період педагогічного працівника, який атестується;
- результати участі учнів у олімпіадах, всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук, змаганнях, конкурсах тощо;
- матеріально-технічне забезпечення навчального кабінету та його розвиток.
|
листопад – березень |
Експертиза методичної (науково-методичної) та дослідницько-експериментальної діяльності педагогічного працівника, який атестується:
- участь у предметних тижнях;
- участь у методичному тижні;
- участь у дослідницькій діяльності;
- участь в експериментальній діяльності;
- апробація підручників та програм;
- участь у відкритих заходах навчального закладу (семінари, «круглі столи», конференції, педагогічні читання, тощо).
|
листопад – березень |
Експертиза комунікативної культури педагогічного працівника, який атестується:
- анкетування учнів;
- психолого-педагогічне тестування, тощо.
|
листопад – березень |
ІІІ. Підсумковий етап |
Систематизація отриманих результатів та їх оброблення. Оформлення експертного висновку. Доведення експертного висновку до відома педагогічного працівника, який атестується. |
лютий – березень |
| |