ВИКОРИСТОВУЮЧИ РІЗНІ ФОРМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ

Створена за ініціативою Сєверодонецької міської організації Національної Спілки журналістів України та голови постійної депутатської комісії міськради з питань освіти, молоді, культури та спорту Юрія Кіндратовича Кузьмінова «Школа молодих журналістів» привернула увагу не тільки учнів Вищого професійного училища, де вона діє, а й старшокласників. Про професії журналіста вирішили більше дізнатися і випускники двадцятої школи. Сюди запросили керівника «Школи молодого журналіста» і корпункту видання обласної ради «Наша газета», діючих у Сєвєродонецькому ВПУ, заслуженого журналіста України Семена Ароновича Перцовського.

- Зараз одинадцятикласники стоять на порозі вибору професії, - розповідає її директор Оксана Вікторівна Черножукова, - тому їх інтерес зрозумілий. - І журналістика, мабуть, приваблює не сама по собі, а у взаємодії з усіма сторонами життя суспільства - економікою, політикою, правом, наукою...

Журналіст провів інтерактивний урок в 11-А класі. Власне, це був урок історії - у одного з кращих в місті викладачів цього предмету Валерія Джурабаевича Нєгматова. Зараз випускники, вступаючи в самостійне життя, хочуть трохи краще розбиратися в його проблемах. Історик в цей раз запропонував погляд на них через призму журналістики, яка сьогодні, що називається, на вістрі українських подій, прикувавши увагу всього світу.

- Що ж, говорили і про це, і про громадянську позиції, роль кожного у розвитку суспільства. Старшокласники переконалися, що проявляти аналітичний, компетентний, творчий підхід до справи, принциповість, активність, небайдужість до людей, вміння знаходити спільну мову з усіма корисно для будь-якої професії. Йшла мова і про способи оцінки інформації, умінні володіти словом, відстоювати громадські інтереси. Юнаки та дівчата питали про те, як журналісти борються з корупцією, ведуть розслідування, як будується робота засобів масової інформації, розвивається свобода слова.

Цей інтерес виявився не марним. Приміром, Дарина Потапова вже співпрацює з місцевим телебаченням у підготовці молодіжної передачі «Телепатія», яка відзначена на престижних творчих конкурсах. Та хоче вчитися на журналіста. Підхід у неї досить серйозний - не дарма ж тільки що стала призером всеукраїнського конкурсу Малої Академії наук. Соціологічна робота Даші була як раз присвячена диференційованим підходом до вибору професії. Подібних прикладів в тому ж 11-А чимало.

Зрозуміло, що розмова буде продовжена не тільки з випускниками. Показово, що не лише школярі, а й педагоги захотіли наочно познайомитися з роботою редакцій, друкарень. З'являються нові активісти у молодіжного корпункту видання обласної ради «Наша газета», що діє на базі Сєверодонецького Вищого профучилища. Тут же знайомлять старшокласників з навчанням майбутніх операторів-програмістів, які вже набирають і верстають свою газету, буклети, ведуть сайт, роблять електронні презентації, відеофільми. В училищі, до речі, створюються і свої електронні підручники, працює краєзнавчий музей. І про це теж розповів журналіст.

- Тепер ми активізуємо і створення нашого шкільного військово-історичного музею, - кажуть О.В. Черножукова і В.Д. Нєгматов, показуючи його перші експозиції.

- Наша школа - наймолодша в місті, і ми цю роботу тільки розгорнули. Бачите, хлопці вже зібрали окремі експонати, а тепер хочуть записати спогади колишніх фронтовиків. Треба встигнути до 70-річчя Перемоги взяти якомога більше інтерв'ю, і поради досвідчених журналістів тут дуже до речі.

- Наша «Школа молодого журналіста» готова допомогти всім, хто хоче оволодіти навичками нашої професії, незалежно від вибору подальшого шляху, - говорить заступник директора Сєвєродонецького ВПУ Тетяна Дмитрівна Склярова. - Зрозуміло, тут у нас і свій інтерес. Адже таким чином ми розширюємо форми своєї профорієнтаційної роботи, показуємо, що в нашому училищі можна розвивати різноманітні творчі здібності.

Семен ПЕРЦОВСЬКИЙ.

11.05.2014
Березень
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
‡аповнґть електронну заЯву-анкету
’и Як?

Ќацґональна дитЯча гарЯча лґнґЯ
Ќацґональна гарЯча лґнґЯ
^ Вгору ^